מנהל.ת חשבונות ראשי
מנהל.ת חשבונות ראשי
12/06/2025אחריות על המערכת הכספית של מרכז קהילתי גולן (שכר, הנה"ח, תקציב ועוד).
תיאור התפקיד:
1. אחריות על ניהול תזרים המזומנים של המרכז הקהילתי:
• הנהלת חשבונות עד מאזן.
• קבלת נתוני יתרות, הכנסות והוצאות מזומן מבנקים, ממערכת שכר, ממערכת הנהלת חשבונות וממערכת החוגים.
• קביעת סדרי עדיפויות לתשלום לספקים, לעובדים ולנושים אחרים.
• אחריות על ביצוע התשלומים.
• עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים.
2. עבודה מול הבנקים:
• אחריות על קבלת תדפיסים באופן שוטף.
• אישורי יתרות.
• קביעת תעריפי עמלות וריביות חריגות.
• אחריות על תקשורת מקוונת עם הבנקים.
3. עבודה מול ספקים ונותני שירות:
• קבלת הצעות מחיר.
• מו"מ על תעריפי שירות ומחירי ציוד ורכוש.
• קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה.
4. אחריות בהכנת תקציב המרכז הקהילתי, מעקב אחר הביצוע וניתוח חריגות מהתקציב, הכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת הכספים, הנהלת המרכז הקהילתי ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמרכז הקהילתי קשר כספי או ארגוני איתו.
5. השתתפות (לפי צורך) בישיבות ועדת משאבי אנוש וכספים והנהלת המרכז הקהילתי.
6. אחריות להדרכה והעשרת העובדים במערכת הכספית.
דרישות התפקיד:
• בעל/ת תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה- חובה.
• ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתפקיד מנהל חשבונות ראשי – חובה.
• ידע וניסיון במערכת מרכבה והגשת קולות קוראים – יתרון.
• יכולת ניתוח אנליטי, יושרה ואמינות, מוטיבציה גבוהה ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב.
• תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה, יכולת עבודה בצוות.
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
היקף משרה: 100%
כפיפות: מנהל מרכז קהילתי גולן.
תחילת עבודה : מיידי
המעוניינים/ות נא לשלוח קו"ח בצירוף תעודות והמלצות
לדוא"ל: iriss@megolan.org.il
עד תאריך- 19.6.2025.
רק פניות מתאימות תיענינה.