לחברת מיזוג מובילה ומצליחה בגולן. דרוש/ה טכנאי/ת מיזוג בעל חוש טכני עם מוטיבציה גבוהה.
החברה נמצאת בצמיחה וקיימים אפשרויות קידום.
דרישות חובה: יחסי אנוש טובים ונעים הליכות.
יתרון: רישיון נהיגה. ניסיון במערכות מיזוג. מגורים באזור דרום הגולן.
לא נדרש ניסיון קודם תינתן הכשרה במקום למתאימים. טלפון: 0525665233
פירוט: עבודה בשטח- בניית תשתיות מיזוג, התקנת מזגנים, ותיקון תקלות מיזוג בעסקים ובתים.
יתרון לטכנאי מיזוג מוסמך.
תחילת עבודה מיידית.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
לא נדרש ניסיון קודם תינתן הכשרה במקום למתאימים.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
בוגר/ת ללא ניסיון
שעות עבודה:
7:30-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לחברת מיזוג מובילה ומצליחה בגולן. דרוש/ה טכנאי/ת מיזוג בעל/ת חוש טכני עם מוטיבציה גבוהה. החברה נמצאת בצמיחה וקיימים אפשרויות קידום.
דרישות חובה: יחסי אנוש טובים ונעים הליכות.
יתרון: רישיון נהיגה. ניסיון במערכות מיזוג. מגורים באזור דרום הגולן.
לא נדרש ניסיון קודם תינתן הכשרה במקום למתאימים.
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
7:30-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ליווי הבנות בכל מעגלי החיים (בריאותי, תפקודי וחברתי) יישום תכניות התנהגות תפעול הבית, הכנת ארוחות ושמירה על הניקיון. העברת פעילויות חברתיות ושותפות בצוות המדריכות. העבודה הינה במשמרות בשעות אחה"צ, ערב וסופ"ש. שבת - אחת לשבועיים/חודש. היקף משרה: חלקית / מלאה. מיקום המשרה: מושב נוב. תחילת עבודה - יוני 2023. לפרטים נוספים: חנה אורבך - 052-3486663 תמר הנמן - 052-5742223 צורית אבן אש - 058-5545020
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
יכולות הכלה וקבלה, יחסי אנוש מעולים ומסירות רבה. יכולת לעבודה בצוות. מחויבות לתקופה ארוכה ניסיון בהדרכה - יתרון.
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
כולל סופי שבוע וחגים
משמרות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ניהול משרד כללי. מענה טלפוני ללקוחות ופתיחת קריאות שירות הפקת הצעות מחיר, חשבונות עסקה וחשבוניות מס. ניהול יומני עבודה של 4-5 עובדי שטח. עבודה באמצעות תוכנת CRM. גביית כספים. ניהול מלאי כולל ביצוע הזמנות רכש וספירות מלאי.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה/מזכירות – 2 שנים לפחות.
שליטה בכל יישומי ה- Office.
יכולת ניהול זמן עצמאית, בסביבת עבודה מרובת משימות דייקנות ואחריות.
יכולת עמידה בתנאי לחץ.
השכלה נדרשת:
תיכונית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
ניהול משרד כללי. מענה טלפוני ללקוחות ופתיחת קריאות שירות הפקת הצעות מחיר, חשבונות עסקה וחשבוניות מס. ניהול יומני עבודה של 4-5 עובדי שטח. עבודה באמצעות תוכנת CRM. גביית כספים. ניהול מלאי כולל ביצוע הזמנות רכש וספירות מלאי
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה/מזכירות – 2 שנים לפחות.
שליטה בכל יישומי ה- Office.
יכולת ניהול זמן עצמאית, בסביבת עבודה מרובת משימות דייקנות ואחריות.
יכולת עמידה בתנאי לחץ.
השכלה נדרשת:
תיכונית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.