גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה) | מרכז תעסוקה גולן

גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)

פלנר.ית פרויקטים

23/04/2025
יישוב: 
חברה: 
עמיעד מערכות סינון מים
תחום: 
תיאום/ הזמנות
מקצוע: 
פלנר/ית
תאור תפקיד: 

• מעקב ובקרה אחר עצי המוצר בכל הפרויקטים במחלקה.
• תמיכה במנהלי הפרויקטים בניהול לו"ז, קיבולת ותיעדוף משימות מול מחלקות התפ"י, ייצור, הרכש, הלוגיסטיקה וההנדסה
• פתרון בעיות, זיהוי צווארי בקבוק ומציאת פתרונות לשיפור היעילות
• עדכון שוטף למנהלי הפרויקטים על סטאטוס התקדמות הייצור/רכש בפרויקטים ועל כל שינוי וחריגה מהתוכנית.
• סנכרון ותיאום פנים ארגוני – על מנת להבטיח רצף בייצור ומיקוד באספקות ללקוחות.
• מתן תמיכה בהכנת הגשות מסמכים רשמיות ללקוחות, תוך שימוש בפלטפורמות שונות (ניהול קבצי אקסל או פלטפורמות שונות בענן).
• תקשורת ישירה מול לקוחות גדולים מכל העולם בנושאי Document control.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

מיומנויות נדרשות:
• השכלה רלוונטית – מהנדס/ת או הנדסאי/ת תעו"נ/מכונות
• הבנה של תהליכי ייצור, רכש ולוגיסטיקה בסביבה גלובלית – חובה
• ניסיון בעבודה בסביבה תעשייתית/פרויקטלית – יתרון
• ידע וניסיון בעבודה עם מערכת ERP, עדיפות לSAP- - יתרון
• הכרות ונסיון בעבודה עם פלטפורמות PLM, עדיפות ל-Enovia - יתרון
• יכולת קריאת שרטוטים והבנה טכנית – יתרון.
• אנגלית טובה (קריאה וכתיבה) – חובה.
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס כולל אקסל – חובה.
• יכולת תעדוף ועצמאות.
• יחסי אנוש מצוינים – יודע/ת לעבוד מול ממשקים שונים, לתאם ולתקשר בבהירות
• חשיבה אנליטית ופתרון בעיות – אוהב/ת להבין איך דברים עובדים ולמצוא פתרונות יצירתיים.
• יכולת עבודה בלחץ – יכולת להסתגל לשינויים מהירים ולשמור על קור רוח
• יכולת תכנון וביצוע גבוהה.
• סדר, שיטתיות והקפדה על פרטים.
• יכולת עבודה בצוות – עבודה עם ממשקים.
• תודעת שירות גבוהה.

השכלה נדרשת: 
מהנדס/ת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה מסגר/רתך| חטיבת קריית שמונה | סאן הייטק

23/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
ייצור/בקרת איכות
מקצוע: 
רתך/ת / מסגר/ית
תאור תפקיד: 

• בניית קונסטרוקציות ועזרי אימון לעולם הפריצה (בעיקר ברזל שחור)
• יצור לפי שרטוטים, כולל עבודת ריתוך, חיתוך, כרסום, חריטה (בהתאם לידע)
• אחריות על ביצוע ומעקב אחר פרויקטים
• עבודה עצמאית וניהול משימות בשטח

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בריתוך
• הסמכה מקצועית ממוסד מוכר
• יכולת קריאת שרטוטים טכניים
• יתרון: ניסיון בריתוך אלומיניום/נירוסטה, ידע בכרסום/חריטה, עיבוד שבבי.

היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
08:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מנהל/ת משרד מעין ברוך

17/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ מעיין ברוך
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מזכיר/ה בכיר/ה
תאור תפקיד: 

דרישות התפקיד:
1. תאום וסנכרון פעילות המנהלים ובעלי התפקידים במעין ברוך:
א. קביעת פגישות.
ב. תאום יומנים וניהולם.
ג. תיאום הנהלות, מפגשי ציבור, אסיפות והוצאות פרסומים בהתאם.
2. ניהול מרשם התושבים בישוב ודווחו למועצה (מערכת "שירה").
3. אחראי/ת לניהול תיקי הקליטה לישוב ותפעול תהליכי הרישום והחתימות.
4. ארגון ושימור המידע של ישיבות הנהלות הקיבוץ, באופן פיזי ומחשובי.
5. סיוע בידי מנהלי העסק, הקיבוץ בקידום פרויקטים אד הוק ופרויקטים קבועים.
6. מתן מענה בחירום (צח"י, אבלות וכד').
7. ריכוז המידע לקראת הוצאת דף מידע לישוב (הדף הוורוד).
8. אחראי/ת על נושא הדואר.
9. מענה לתושבי מעין ברוך לצרכים שונים, מידע ומסמכים רלוונטיים.
10. אחראי/ת על מבנה המזכירות וצרכי המשרד, הזמנות ציוד ותחזוקה.
11. הכנת ישיבות בכל הקשור למיקום/ סידור / כיבוד / תקשורת

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות נוספות:
1. עבודה במקום – משרדי האגודה
2. גישה שירותית ומסבירת פנים.
3. דיסקרטיות גבוהה מאד.
4. ניהול תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
5. סבלנות וסובלנות
6. יכולת עבודה בשת"פ גבוה וחיובי עם בעלי תפקידים.
7. סדר, דיוק וארגון ברמה גבוהה.
8. גישה ביצועית.
9. יכולת גבוהה לניהול עצמי ועצמאי.
10. שליטה טובה מאד ב office ויכולת ללמוד שימושים נוספים עפ"י צורך.
11. שליטה בשפה העברית ברמת שפת אם.
12. זמינות גבוהה וגמישות.
משרה מלאה
כפיפות: מזכיר הקיבוץ
קו"ח יש לשלוח עד ה 30.4.2025

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

ניהול מערכת החינוך

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ שניר
תחום: 
חינוך/הדרכה
ניהול עובדים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

אחראי להובלת מערכת החינוך של הקיבוץ בהתאם לערכי המערכת והקהילה, לניהול הצוותים החינוכיים, לקשר רציף של המערכת עם ההורים, ולייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ בנושאי חינוך:
• אחריות פדגוגית כוללת של מערכת החינוך החברתי, בדגשים ייחודים לפעילות כיתות א'-ו' והנעורים.
• ניהול קשר קבוע עם ההורים והילדים במערכת
• הובלת תהליכים לגיבוש ה"אני מאמין" החינוכי של קיבוץ שניר בשיתוף עם הקהילה ועם מנהלת מערכת הגיל הרך, ולפעול ליישומם.
• פיתוח וטיפוח צוותי החינוך.
• ניהול תקציב החינוך.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ותחומי ידע
• הכרות עם מערכת חינוך קיבוצית
• הכרות עם מערכת החינוך הפורמלית – יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול תקציב
• ניסיון ניהול צוותים כישורים אישיים
• יחסי אנוש מעולים – יכולת הכלה, דברור של אירועים באופן מיטיב ומקדם.
• מנהיגות
• תפיסה מערכתית רחבה
• ניהול משאבים

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרוש.ה עובד/ת לבית הסיעודי - בית סביון – בית משפחתי בקיבוץ כפר גלעדי

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
קיבוץ כפר גלעדי
תחום: 
ותיקים/פנסיונרים
מקצוע: 
מטפל/ת סיעודי/ת
תאור תפקיד: 

• טיפול אישי בדיירי הבית כולל רחצה
• ניקיון החדרים וחלקי הבית השונים
• השגחה שוטפת על הדיירים
• חלק מצוות עובדי/ות הבית
• עבודה במשמרות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בעבודת סיעוד – יתרון משמעותי
• חריצות, אהבת אדם, מסירות, אחריות, ארגון וסדר
• שירותיות ויחסי אנוש טובים
• יכולת עבודה בצוות

היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משמרות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מתאם/ת מכירות פנים JB-270

15/04/2025
יישוב: 
חברה: 
מפעל הבונים
תחום: 
שיווק ומכירות
מקצוע: 
איש/ת מכירות
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:
• אפיון הצעות מחיר בהתאם להגדרות וצרכי הלקוח.
• טיפול בהזמנות לקוח משלב כניסת ההזמנה ועד המשלוח ללקוח.
• מעקב אחר הזמנות - הפעלה של הגורמים הרלוונטיים בארגון וניהול הקשר עם הלקוח.
• התנהלות שוטפת למול מנהלי מכירות
• איש קשר מול הלקוח
• בשלב ההצעה:
• אפיון מוצרים לפי דרישות הלקוח ויכולות החברה בתמיכת מהנדס האפליקציות ומנהל המכירות.
• תמחור המוצר לפי כלים מוגדרים ומחירונים.
• הכנסת פרטי הצעת המחיר במערכת ה-ERP.
• בשלב ההזמנה:
• הכנסת פרטי ההזמנה במערכת ה-ERP.
• העברת דרישות טכניות, תפעוליות ודרישות איכות הנדרשות בהזמנה.
• מעקב זמני אספקה.
• מעקב אחר תשלומים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה טכנית / הנדסאי תעשייה וניהול/מכונות / תואר אקדמי – חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)- חובה
• ניסיון בתפקידים דומים ו/או שירות לקוחות/תפ"י בארגון תעשייתי – יתרון משמעותי
• ידע בקריאת שרטוטים – יתרון משמעותי
• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון משמעותי
• ידע וניסיון ב OFFICE - חובה

השכלה נדרשת: 
הנדסאי/ית
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה רכז/ת החוג למדעי המחשב

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי: אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100% תחילת עבודה: אמצע יוני 2025
תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים • סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה מ"מ רכז/ת החוג לביוטכנולוגיה

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
אגף: אגף מנהל אקדמי
כפיפות ישירה: רכזת החוג הבכירה
כפיפות מקצועית: אגף מינהל אקדמי
היקף משרה: 100%
תחילת עבודה: אמצע יוני 2025
תיאור התפקיד
• אחריות מקיפה וכוללת על התנהלות מנהלתית בחוג, תוך קשר עם כל השלוחות הרלוונטיות הפנימיות. אחריות זו כוללת מתן שירות איכותי לסטודנטים, לחברי הסגל האקדמי הבכיר והזוטר ולראש/ת החוג.
• דו"חות ודיווחים בהתאם להגדרת הממונים
• סיוע בניהול וועדות ופרויקטים
• מטלות נוספות על פי הגדרת הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון - הכרחי.
• ניסיון קודם בתפקיד ריכוז חוג – יתרון משמעותי.
• ניסיון בעבודה מול קהל ומתן שרות - הכרחי.
• ניסיון בניהול ובניית תקציב חוג-יתרון משמעותי.
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובמכלול.
• ניסיון קודם בניהול עובדים - יתרון
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: ראיה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך, יוזמה, עבודה מול ממשקי עבודה מרובים, יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, יעילות, סדר וארגון ברמה גבוהה.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה ראש/ת מנהל אשכול/ פקולטה לחינוך והוראה בקצרין

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
חינוך/הדרכה
ניהול עובדים
ניהול פרויקטים
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
היקף המשרה: 100%.
תחילת עבודה: מידית.
כפיפות ניהולית ישירה: דיקן/ית האשכול
כפיפות מקצועית: סמנכ"ל מינהל אקדמי
תיאור עיקרי התפקיד:
• ניהול המערך המנהלי של האשכול/ הפקולטה לרבות ניהול ישיר של רכזות החוגים/ תוכניות הלימוד באשכול/ בפקולטה.
• תמיכה -מנהלית בפעילות האקדמית השוטפת ובין היתר: סיוע ומערך תמיכה כולל לדיקאנ /ית האשכול/ הפקולטה והסגל האקדמי הבכיר.
• אחריות תקציבית :ניהול תקציבי של האשכול/ הפקולטה, מעקב ובקרה אחר ביצוע תקציבי, תכנון וייעול תהליכים.
• בניית מערכת השעות בפקולטה/אשכול.
• ריכוז וועדות ובין היתר: ריכוז הוועדה לתארים מתקדמים, ריכוז וועדות המחקר, ריכוז וועדות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.
• שיפור ושדרוג תהליכי עבודה, אפיון והגדרת תהליכים חדשים ושינוי תהליכים קיימים והטמעתם.
• תיאום בין המחלקות, תוכניות הלימוד והחוגים השונים באשכול/ בפקולטה מבחינה מנהלתית.
• ניהול הקשר המנהלי מול גורמי המינהל.
• דו"חות ודיווחים שוטפים בכל היבטי המינהל באשכול.
• מטלות נוספות בהתאם להחלטת הממונים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש:

• השכלה: תואר ראשון-הכרחי. תואר שני-יתרון.
• ניסיון ניהולי משמעותי של 5 שנים לפחות בארגונים גדולים.
• ניסיון בניהול צוות עובדים של 10 עובדים לפחות.
• ניסיון מוכח בניהול תקציבים מורכבים-חובה.
• ניסיון מוכח בתפקידי ריכוז תכניות לימוד ממוסדות להשכלה גבוהה לפחות 5 שנים-חובה.
• ניסיון בריכוז תכניות לתארים מתקדמים ותכניות מחקר-יתרון.
• יכולת הובלה והנעת תהליכים מורכבים, הובלת והטמעת שינויים ארגוניים
• שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס ובדגש על אקסל ברמה גבוהה
• גמישות בשעות העבודה, נכונות לשעות עבודה נוספות
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת הובלה ורתימה, יכולת הנחייה והדרכה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש, הספק ברמה גבוהה, דיוק, סדר וארגון, יכולת ניהול תהליכים ברגישות, יושרה ואמון

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לתל-חי אוניברסיטה בהקמה דרוש/ה עוזר/ת נשיא

14/04/2025
חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
עוזר/ת אישי/ת
תאור תפקיד: 

כללי:
● כפיפות: מנהלת לשכת הנהלה
● היקף המשרה: 100% תיאור התפקיד:
● ניהול יומן ותיאום פגישות.
● כתיבה ועריכה של מצגות / מסמכים באנגלית ועברית.
● כתיבה ובקרה על תכניות עבודה.
● כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
● איסוף נתונים לקראת פגישות והשתתפות בוועדות.
● ביצוע משימות ופרויקטים אדמיניסטרטיביים נוספים.
● עזרה בלשכת הנהלה על פי צורך.
● עזרה בסיסית ביעוץ משפטי, ובהכנה ועריכת הסכמים משפטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
● השכלה פורמאלית: תואר ראשון – הכרחי.
● בוגר/ת לימודי משפטים- יתרון.
● ניסיון אדמיניסטרטיבי– הכרחי.
● שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם – הכרחי.
● הכרות וניסיון עם העולם האקדמי - יתרון משמעותי.
● ניסיון בניהול פרויקטים-יתרון.
● ידע בהכנת מצגות- הכרחי.
● שימושי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות אופיס - הכרחי.
תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: יכולת לעבודה בתנאי לחץ ומול קהל, סדר וארגון ברמה גבוהה, מעורבות, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יעילות, יכולת עבודת צוות, ראיה מערכתית -תכנון לטווח הארוך, גמישות ויצירתיות, מחויבות לתפקיד.
הגשת מועמדות: המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים.
המכללה האקדמית תל חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית. 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
Subscribe to RSS - גליל עליון (קריית שמונה, ראש פינה, חצור, עמק החולה)